فوت متیو پری بازیگر نقش چندلر در سریال فرندز

شرح حادثه

خبر درگذشت متیو پری، یکی از ستارگان معروف سریال تلویزیونی “فرندز“، در تاریخ 28 اکتبر 2023 منتشر شد. بر اساس منابع انتشار داده شده، این بازیگر در خانه‌ای در منطقه لس‌آنجلس پیدا شد و به نظر می‌آید که او به دلیل غرق شدن در یک جکوزی جان خود را از دست داده است. امدادگران برای کمک به او در مواجهه با ایست قلبی به محل واقعه فرستاده شدند، اما هنوز مشخص نیست که دقیقاً این حادثه در کجا اتفاق افتاده است.

منابع اعلام کرده‌اند که متیو پری در جکوزی خانه پیدا شد و هیچ نوع مواد مخدری در محل واقعه یافت نشد. همچنین هیچ نشانی از وقوع جرم در این مورد وجود ندارد.

زندگی و حضور هنری متیو پری

متیو پری بیشتر به عنوان بازیگر نقش چندلر بینگ در سریال محبوب دهه ۹۰ معروف به “دوستان” شناخته می‌شود که به مدت ۱۰ فصل ادامه یافت و او در تمام ۲۳۴ قسمت از این مجموعه حضور داشت. این شخصیت و بازی متیو پری توانست تبدیل به محبوبیتی بی‌نظیر شود و بسیاری از جملات و حرکات او توسط طرفداران سراسر جهان بازسازی و طنزسازی شوند. یکی از این جملات معروف از او، “می‌شود (خالی) بیشتر از این باشد؟” است.

علاوه بر نقش اصلی در “دوستان”، متیو پری در سال‌ها به عنوان بازیگر اصلی یا مهمان در بسیاری از سریال‌های تلویزیونی دیگر نیز حضور داشت. او همچنین در چندین فیلم معروف بازی کرد، عمدتاً در حوزه کمدی، از جمله “دیوانگان عاقل”، “نه دوره باقی مانده”، “سه به تانگو”، “بچه”، “17 دوباره”، “ورود” و غیره. او اخیراً از صحنه بازی کمتر حضور داشت و از سال 2017 فعالیت بازیگری نداشت.

مشکلات اعتیاد متیو پریفوت متیو پری بازیگر سریال فرندز

به عنوان یک موضوع پنهان، متیو پری با مشکلات وابستگی به مواد مخدر و الکل، به خصوص به داروی ویکودین، مواجه بود. او سال‌ها به ویکودین اعتیاد داشت و حتی در زمان بازی در “فرندز” هم به این ماده معتاد بوده و بارها به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کرده است.

متیو پری در سال گذشته در خاطراتی که منتشر کرد، درباره این دوران دردناک از زندگی‌اش صحبت کرد و مشکلاتی که داشته است را با جزئیات آورده است. در طول تبلیغات برای کتاب خود نیز متیو پری مصاحبه‌های متعددی داد و در یکی از آنها با دایان ساویر داستان زندگی‌اش را به جزئیات توصیف کرد.

هرچنانکه متیو پری یک سال پیش به نظر می‌آمد که پاک و سالم شده است، اما سال قبل از آن، هنگامی که او و سایر بازیگران در تبلیغات نمایش مجدد “فرندز” حضور داشتند، نگرانی‌هایی از طرف طرفداران وجود داشت. آنها احساس می‌کردند که او به نظر ناپایدار می‌آید، گاهی اوقات کلامش را مبهم می‌کرد و چهره‌اش نیز کمی عجیب به نظر می‌آمد.

علاوه بر مشکلات وابستگی به مواد مخدر، متیو پری نیز با مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم کرده بود و برخی از این مشکلات جدی بودند و به بستر بیمارستان نیاز داشتند. یکی از این مشکلات ناشی از یک شکاف معده بود که وی را مجبور به انجام جراحی فوری کرد. اما خوشبختانه از این مشکل به سلامتی خارج شد.

متیو پری هرگز ازدواج نکرده بود، اما چند سال پیش به مدت شش ماه با مالی هورویتس نامزد بود، اما این رابطه پس از شش ماه به پایان رسید. قبل از آن نیز به لیزی کاپلان در رابطه بود.

وی در سن ۵۴ سالگی درگذشت. روحش شاد و آرام.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟