دانلود فیلم باشگاه مشت زنی Fight Club

دانلود فیلم باشگاه مشت زنی Fight Club

1999
R
139 دقیقه
،
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان:

داستان فیلم

در فیلم باشگاه مشت زنی، داستان یک انسان معمولی که از شغل دفتری معمولی خود ناراضی است، روایت می‌شود. او به همراه تایلر داردن صابونسازی که نقشش را برد پیت ایفا می‌کند، یک «باشگاه مبارزه» را تشکیل می‌دهد و درگیر رابطه با او و زنی به نام مارلا سینگر که هلنا بونهام کارتر نقشش را ایفا می‌کند، می‌شود.

درباره فیلم

فیلم باشگاه مشت زنی یک فیلم درام-روانشناختی آمریکایی است که در سال ۱۹۹۹ میلادی ساخته شده است. این فیلم بر اساس رمانی با همین نام اثر چاک پالانیک ساخته شده است. کارگردانی این فیلم را دیوید فینچر بر عهده داشته و بازیگرانی همچون برد پیت، ادوارد نورتون و هلنا بونهام کارتر در آن نقش آفرینی کرده‌اند. فیلم باشگاه مشت زنی به دلیل موضوعاتی که در آن مطرح شده، از جمله مسائل روانشناختی و فلسفی، توجه بسیاری از منتقدان و علاقه‌مندان به سینما را به خود جلب کرده است. این فیلم در سال ۲۰۰۸ توسط مجله امپایر در مقاله ۵۰۰ فیلم برتر تاریخ سینما به عنوان دهمین فیلم برتر معرفی شده است.

موجو مگ
بهترین فیلم‌های جهان: پربیننده‌ترین و معروف‌ترین فیلم‌ها

در دنیای سینما، هر ساله مجموعه‌ای از فیلم‌های بی‌نظیر تولید می‌شوند که با استفاده از داستان‌های متنوع، بازیگری برجسته و کیفیت فنی بالا، مخاطبان را جذب خود ...

  • جوایز: نامزد 1 اسکار. 12 برنده و 38 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Chuck Palahniuk, Jim Uhls

ستارگان

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟