دانلود سریال آقای ربات Mr Robot

دانلود سریال آقای ربات Mr Robot

جزو بهترین سریال های IMDb با رتبه 196
، ،
2015، 2019
TV-MA
49 دقیقه
دارای زیرنویس فارسی

داستان سریال

داستان سریال حول محور یک هکر به نام "الیوت آلدرسون" (با بازی رامی مالک) می‌چرخد که در روزهای زندگی عادی خود به عنوان یک مهندس امنیت اطلاعات کار می‌کند، اما شب‌ها به عنوان یک هکر مبارز علیه نظام توطئه‌آمیز به نام "آقای ربات" (با بازی کریستیان اسلیتر) فعالیت می‌کند. داستان به تدریج پیچیده می‌شود و با معضلات روحی، جنون و ماهیت توطئه‌های دولتی و شرکت‌های بزرگ در دنیای مدرن سریال پرداخته می‌شود.

درباره سریال

«آقای ربات» (Mr. Robot) یک سریال تلویزیونی در ژانر درام و هیجان‌انگیز است که توسط سام ایسمایل و ستاره‌های آن، رامی مالک و کریستیان اسلیتر، ساخته شده است. این سریال در چهار فصل از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ پخش شده است. آقای ربات به دلیل داستان جذاب و پیچیدگی شخصیت‌ها، جلوه‌های بصری خاص و پیشرفت فناوری، توانسته است جلب توجه بسیاری از بینندگان و منتقدان را به خود جلب کند و جوایز مختلفی از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی در یک سریال در جوایز امی را از آن خود کند.

موجو مگ
بهترین سریال‌های خارجی تمام شده با خاتمه‌ای کامل و موفق

بعضی از سریال‌ های تلویزیونی زمانی کیفیت خود را از دست می‌دهند که بیشتر از اوج خود پخش می‌شوند، به همین دلیل، ارزش و شهرت آن‌ها کاهش می‌یابد و طرفداران نیز ناراضی ...

  • جوایز: برنده 3 جایزه امی و 86 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی، سوئدی، دانمارکی، چینی، فارسی
  • نویسنده: Sam Esmail

ستارگان

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟