دانلود سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones

دانلود سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones

، ،
2011، 2019
TV-MA
57 دقیقه
،
دارای زیرنویس فارسی

داستان سریال

داستان سریال در قاره‌های تخیلی وستروس و اسرارآمیز اسطوره‌ای آن‌ها روایت می‌شود. در این سریال، نه خانواده اشرافی برای کنترل سرزمین‌های وستروس مبارزه می‌کنند، در حالی که دشمنی باستانی پس از هزاران سال خواب بیدار می‌شود.

درباره سریال

گیم آف ترونز یا بازی تاج و تخت، یک سریال تلویزیونی فانتزی آمریکایی است که از تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۱۱ از شبکه تلویزیونی HBO پخش شده است. این سریال بر اساس رمان‌های مجموعه ترانه یخ و آتش نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته شده است.
موسیقی سریال گیم آف ترونز، توسط رامین جوادی ساخته شده است و به عنوان یکی از بهترین موسیقی‌های سریال‌های تلویزیونی تاریخ شناخته می‌شود. سریال گیم آف ترونز، در طول هشت فصل توانست رکوردهای زیادی را جا به جا کند و حسابی بر سر تماشاگران جهان حاکم شود.
شخصیت‌هایی همچون جان اسنو، دنریس تارگرین، تیریون لنیستر و آریا استارک، از جمله شخصیت‌های محبوب و مهم سریال هستند. سریال گیم آف ترونز، برنده بیش از ۲۷۰ جایزه شده است.
برای این سریال از سال ۲۰۲۲ دنباله‌ای تحت عنوان جان اسنو در دست ساخت است و احتمالاً در سال ۲۰۲۵ توسط HBO منتشر می‌شود.

موجو مگ
بهترین سریال‌های خارجی تمام شده با خاتمه‌ای کامل و موفق

بعضی از سریال‌ های تلویزیونی زمانی کیفیت خود را از دست می‌دهند که بیشتر از اوج خود پخش می‌شوند، به همین دلیل، ارزش و شهرت آن‌ها کاهش می‌یابد و طرفداران نیز ناراضی ...

  • جوایز: برنده 59 جایزه پرایم تایم امی. 389 برنده و 634 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: David Benioff, D.B. Weiss

ستارگان

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟