دانلود فیلم ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه The Lord of the Rings: The Return of the King

دانلود فیلم ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه The Lord of the Rings: The Return of the King

، ،
2003
PG-13
201 دقیقه
،
دارای زیرنویس فارسی
کارگردان:

داستان فیلم

فیلم "ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه" داستانی پرماجراجویی و فانتزی است که در سه قسمت به نام‌های "یاران حلقه"، "ارباب حلقه ها" و "بازگشت پادشاه" ساخته شده است. داستان فیلم در مورد ماجراهای یک گروه از شخصیت‌های فانتزی مانند ارباب حلقه، گندالف، آراگورن و ... است که برای نجات جهان از شر شیاطین و نیروهای شرور به ماجراجویی می‌پردازند. در قسمت "بازگشت پادشاه"، شخصیت آراگورن به همراه دوستانش برای نجات گوندور و نبرد با نیروهای شرور به سفری پرماجراجویی می‌روند. در این قسمت، نبرد‌های بزرگی بین نیروهای خوب و شرور صورت می‌گیرد و داستان به پایان می‌رسد.

درباره فیلم

فیلم "ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه" یک فیلم ماجراجویی فانتزی حماسی به کارگردانی پیتر جکسون است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. فیلمنامهٔ فیلم را فرن والش، فیلیپا بوینس و جکسون بر پایهٔ جلد سوم ارباب حلقه ها نوشتهٔ جی. آر. آر. تالکین به نگارش درآورده‌اند و پس از "یاران حلقه" و "ارباب حلقه ها" آخرین قسمت از سه‌گانهٔ ارباب حلقه ها به شمار می‌رود. فیلم در ۱۱ دسته‌بندی جایزه اسکار نامزد شد و در ۱۱ دسته‌بندی برنده شد.

موجو مگ
بهترین فیلم‌های جهان: پربیننده‌ترین و معروف‌ترین فیلم‌ها

در دنیای سینما، هر ساله مجموعه‌ای از فیلم‌های بی‌نظیر تولید می‌شوند که با استفاده از داستان‌های متنوع، بازیگری برجسته و کیفیت فنی بالا، مخاطبان را جذب خود ...

  • جوایز: برنده 11 جایزه اسکار 215 برنده و 124 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی، کوئنیا، انگلیسی قدیم، سیندارین
  • نویسنده: J.R.R. Tolkien, Fran Walsh, Philippa Boyens

ستارگان

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟